Для гальмівної системи

Підбір по параметрах
Бренд
Основне застосування
Матеріал
Конструкція
Внутрішній шар

 

Рукава високого тиску для гальмівної системи

Гальмові шланги застосовуються в системах пневматичного гальма різних машин: вантажних автомобілів, тракторів, автобусів, причепів, залізничного транспорту та ін. (тобто у великогабаритних машинах). Такі трубопроводи призначені для пневматичного гальма (і гідравлічного не підходять). Їх виготовляють із гуми особливого складу – каучуку EPDM. Завдяки цьому повітряні гальмівні шланги стійкі до різних впливів:

  • Атмосферним.
  • Механічним.
  • Ультрафіолетовий.
  • Лугів, олій, жирів, кислот.
  • Низьким та високим температурам.
  • Стирання та старіння.
  • Горіння.

Гальмові шланги експлуатуються в широкому діапазоні температур, мають конструкцію, що підсилює, і призначені для використання тільки в системах пневмотормоза. Особливістю такої системи гальмування є безпека - при пошкодженні трубопроводу або розгерметизації, гальмо все одно спрацьовує (на відміну від гідравліки).

 

Гальмівні рукави (шланги) для пневматичного гальма: призначення та роль у системі

"Де купити гальмівні шланги в Україні?" — таким питанням ставляться практично всі власники транспорту. Адже система пневматичного гальма є і в автобусах, і у вантажній спецтехніці, і в залізничному транспорті. Від справності даного механізму (і його окремих компонентів) залежить передусім безпека всіх учасників дорожнього руху. Основна функція гальмівної системи це своєчасна зупинка машини.

Гальмівна система буває пневматичної та гідравлічної. Між ними є суттєві відмінності. Пневматичний гальмо характеризується:

  • Економічність. Робочим середовищем є повітря. Його забір/викид здійснюється з атмосфери/в атмосферу (тобто стиснене повітря назад у систему не повертається).
  • Простота в обслуговуванні. На відміну від повітря, гідравлічні суміші чутливі до перепадів температур, потрапляння до них домішок. Повітряне середовище менше зношує систему, а витоки швидко компенсуються.

Однак, існують конструктивні та експлуатаційні відмінності між ними, де виявляються переваги та недоліки. Гальмівні шланги (рукави) у системі пневматичного гальма забезпечують з'єднання всіх вузлів та компонентів. Їхня кількість залежить від типу системи (одно-, дво-, багатоконтурної). Вихід з ладу хоча б одного шланга здатний спровокувати різні несправності гальма:

  • При натисканні педалі гальма система не спрацьовує або спрацьовує з великим запізненням. В даному випадку причиною може бути пошкоджений трубопровід, через який відбувається витік стисненого повітря.
  • Збільшення гальмівного шляху. Відбувається з різних причин, однією з яких може стати пошкодження контуру, порушення герметичності, зношеність деталей і т.д.

У разі виникнення будь-яких неполадок, пов'язаних з гальмуванням транспортного засобу, слід перевірити компоненти системи пневматичного гальма та усунути несправності.

 

Гальмівні шланги пневматичної системи гальма: несправності, яких можна уникнути

Будь-яка пневматична гальмівна система включає у свою конструкцію компресор, ресивер, крани, циліндри, педаль, гальмівні колодки та інші деталі (залежно від типу). Усі компоненти з'єднані між собою шлангами, що забезпечують передачу гальмівного зусилля. Незважаючи на те, що несуттєва розгерметизація компенсується нагнітанням тиску компресора, вимоги до якості та стану шлангів високі.

Гальмівні рукави виготовляються з урахуванням умов їх подальшої експлуатації та повинні бути стійкими до температур, вологості, дії мастил. Щоб утримувати гальмівні шланги в робочому стані необхідно:

  • Регулярно виконувати огляди на предмет ушкодження – це можуть бути тріщини, надриви, заломи.
  • Перевіряти еластичність трубопроводів.
  • Контролювати місця з'єднання трубок із наконечниками.
  • Проводити контроль шлангів під час роботи (тобто при натисканні педалі гальма).

Особливо важливо приділяти увагу стану гальмівних рукавів вантажних машин із причепами. Саме для цього виду транспорту характерні розтягнення/перегини гальмівних РВТ.

У рекомендаціях виробника міститься інформація про термін служби РВТ (часто, п'ять років). Після закінчення такого терміну рукав слід замінити, навіть якщо він у робочому стані.

 

Ознаки несправностей гальмівних шлангів пневматичного гальма

Гальмівна система оснащена передніми та задніми, лівими та правими, центральними шлангами, якими переміщається стиснене повітря. Умовно всі поломки ТЗ можна розділити на кілька груп: несправності механізмів, приводів та підсилювачів системи. Вийшовши з ладу рукав сприяє відхиленням у роботі машини при гальмуванні:

  • Занесення машини (або причепа).
  • Збільшення гальмівного шляху.
  • Зниження зусилля при гальмуванні тощо.

Тобто будь-які проблеми, пов'язані із зупинкою транспорту, можуть свідчити про несправності гальмівних шлангів пневматичного гальма (але не обмежуються цим).

До причин поломок РВТ належать:

  • Недотримання норм та правил використання. Мається на увазі ігнорування регулярних технічних оглядів та обслуговування, невчасне реагування на зношеність рукавів.
  • Встановлює невідповідні трубопроводи. Невідповідні шланги швидко зношуються, але працюють, або приходять у повну непридатність.
  • Використання комплектуючих низької якості.
  • Природне зношування трубок.
  • Механічна дія на цілісність рукава.

Визначити пошкодження шланга пневмосистеми можна візуального огляду.

 

Заходи безпеки при демонтажі гальмівних шлангів пневмотормозу

Трапляються ситуації, коли необхідно виконати самостійний демонтаж трубопроводів гальмівної системи. У цьому випадку слід дотримуватися всіх запобіжних заходів при роботі з вантажною машиною та її складовими компонентами. Нижче наведено загальні рекомендації:

  • У пневмосистемі перебуває стиснене повітря. Під час роботи слід обов'язково одягати захисні окуляри. Також заборонено спрямовувати повітряний потік у бік людей, в обличчя, очі.
  • При приєднанні або від'єднанні шлангу слід забезпечити відсутність тиску в системі. В іншому випадку може статися різке коливання рукава.
  • Забезпечити рівну поверхню для транспорту, упори під колеса, оскільки стравлювання повітря спричиняє рух машини (відкочування).
  • З метою уникнення провалу кузова через втрату тиску забезпечити наявність підпірок між шасі і поверхнею/віссю.
  • Оглянути гальмівні шланги пневмосистеми. Якщо є вм'ятини, заломи, механічні дефекти, висихання та інші невідповідності нормі, рукав підлягає заміні. Також слід перевірити наявність та коректність кріплень.
  • При виявленні корозійних процесів у місцях з'єднань гальмівних шлангів (або зірваного різьблення), необхідно замінити рукав у зборі. Заборонено розбирати трубопровід та міняти/ремонтувати без спеціального обладнання, навичок та відповідних рекомендацій спеціаліста.

Звісно, ​​бажано скористатися послугами СТО. Але важливо, щоб якість та відповідність гальмівного шланга пневматичного гальма співпадала з рекомендаціями виробника.

Компанія ТОВ «Промімпекс» пропонує своїм покупцям найкращі умови:

  • Асортименти. Не кожен магазин має в наявності рукави різних брендів, розмірів та призначень.
  • Мінімальні ціни Шланги поставляються в наші магазини від прямих виробників, отже, їхня вартість найбільш вигідна.
  • Високий рівень обслуговування. Фахівці підбирають рукави для будь-яких систем (при вказівці необхідної інформації).
  • Надання послуг: ремонту та виготовлення РВС в Україні з доставкою по всіх регіонах.

Якщо вас зацікавив даний вид продукту або залишилися якісь питання, Ви завжди можете звернутися до нас залишивши заявку на сайті або набравши за номером телефону представлених у нас на сайті. Чекаємо Вас у гості :)

Cookies
Цей сайт використовує файли cookie. Більш докладні дані ви можете знайти в політиці щодо захиступерсональних даних